- במידה ומתגלה בעיה עם איכות המוצר בעת קבלתו ניתן לפנות אלינו באמצעות מילוי טופס זה עם תיאור הבעיה.
- יש לצרף לטופס זה תיעוד עד 3 תמונות
- (לפחות תמונה 1 של עטיפת החבילה עם דגש על מספר המעקב שלה + 2 תמונות נוספות של המוצר) וסרט וידאו המתעד את הבעיה.
- בעת שליחת הקבצים חובה לציין מספר הזמנה!
- ככל שיימצא שהלקוח אכן קיבל מוצר פגום אנו מתחייבים לספק ללקוח מוצר חלופי חדש או לזכות את הלקוח בהחזר כספי, לפי שיקול דעתנו.
- למען הסר ספק, לא תתקבל ולא ניתן לבקש החלפת מוצר לגבי מוצר שאינו באריזתו המקורית או שכבר נעשה בו שימוש!
- החזר כספי עקב ביטול עסקה יבוצע לאמצעי התשלום ממנו בוצעה הרכישה על פי כל דין ולפי מועדי חברת האשראי.
- למען הסר ספק, ההחזר הכספי יבוצע לפי התשלום אשר שולם בפועל.
- למען הסר ספק, לקוח המעוניין להחזיר את המוצר לספק כאמור יחויב בדמי ביטול בגין ביטול הזמנתו ובדמי משלוח במידה וישתמש בשירותי הספק להחזרת המוצר.
- במידה והנכם מחליטים לשלוח את המוצר באמצעות שליח מטעמכם, חשוב לארוז את המוצר היטב באריזתו המקורית ולוודא שהשליחים ערבים לכם על האחריות הנדרשת בעת הובלת המוצר ועד למסירתו לבית העסק.
- הזכות להחזיר מוצר כפופה לסייגים נוספים כאמור בחוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981. הגשת מידע כוזב ופרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית ע”פ הוראות חוק העונשין, התשל”ז-1977 ו/או בכל דין אחר.
רחוב אנטיב 1 אילת
88000